Melayu Jangan Mudah Lupa

Sunday, July 4, 2010

Melayu..Melayu..Melayu... Takda Modal Lain Ke..???

Gua nak tanya juga kepada mamat lidah pendek nih... apakah pengertian atau makna kepada perkataan ini untuk Negeri Selangor iaitu petikan dari Bernama;


"Kerajaan Pakatan Pembangkang"

Kita baca ayat ini dalam konteks Negeri Selangor, bukannya Malaysia.

Apakah mamat lidah pendek ini masih belum kebah dari demam akibat kekalahan parti haramjadah beliau dalam PRU-12 pada Mac 2008...??? Penyakit meracau dan sawan babi dia belum hilang lagi agaknya..., gua ada penawarnya... caranya masuk pub dan lari ikut pintu belakang.... ha..ha..ha.... bangang punya badut sarkas peliharaan umnoapco yahudi laknatullah nih...

Dah dua tahun setengah beb... lu waras atau tidak....??? sekarang nak buat roadshow pulak... kah.. kah.. kah... eloklah lu berkawan dengan Mat Bedal nih... kononnya;

"Sokongan orang Melayu terhadap UMNOAPCO Yahudi Laknatullahdilihat semakin meningkat berbanding ketika pilihan raya umum 2008 yang lalu, kata naib presiden Umno Datuk Seri Mohd Shafie Apdal." - Bernama.

Kah..kah..kah.... melayu mana wooiiii.... Melayu Felda ke...??? Melayu Hutan...??? Atau Melayu umnoapco sendiri...??? Itu semua melayu bertongkat RM, bertongkat subsidi... takda hasil takda sokongan.. ada masyukkkk... adalah sokongannya... kah..kah..kah... masih nak menipu lagi... mangkuk ayun punya penipu... sekali gua bedal baru tau.... (ikut gaya Hj Bakhil filem labu labi).

Ha..ha..ha... umnoapco dah mengelabah gilababi sekarang nih... diorang tau sokongan melayu kepada parti haramjadah mereka semakin merosot, pasal itulah sekarang ni.. giat mengerakkan jentera untuk berkempen menarik pengundi melayu. Siap nak buat Roadshow dan pelbagai...,
mungkin atas nasihat agen Yahudi diorang iaitu APCO maka masing2 dah ada skrip tersendiri... macam mamat lidah pendek kat atas tu... dan mamat sang bedal juga... jangan lupa juga dengan mamat sembab punya skrip, pun sama jugak... lu orang boleh baca kat Bernama.

Semuanya sama kan...??? atas tajuk
"Melayu" ada tak diorang sebagai pemimpin2 yang mengaku sebagai orang Islam bercakap soal memartabatkan Agama Islam..??? tarak... iieeleeekkkk... potchi.., kerana dengan Agama sahaja dapat membentuk Bangsa, ini tidak asyik bercakap soal bangsa, apakah dengan Bangsa boleh martabatkan Agama.??? Itu pasal gua dah cakap sebelum ni... diorang punya songkok lebih tinggi dari otak.. pasal tu bangang sepanjang masa...

Melalui persepsi gua... diorang ni semua kembar siam Raja Katak agaknya.... asyik bercakap soal melayu.. melayu.. melayu..!!!

MELAYU yang menjadi Juara segala KELAYUAN, justeru itu siapa pula yangMELAYUkannya..??? Sudah tentulah umnoapco parti haramjadah yahudi laknatullah, kerana mereka yang memerintah dan membentuk negara ini yang majoritinyaMELAYU selama lebih 50 tahun. Kesimpulannya ialah Melayu tipu Melayu...

"Tipah tertipu bang.. Tipah tertipu" siapa yang menipu... "Ali"... siapa "Ali"... bghahim Ali ka...???? atau Ah Seng... Sammy.., bukan bang.. bukan..!!!


"Ali" yang tipu Tipah selama ni bang...." siapa Ali..??? Ali mamak ka... atau Ali Melayu..??? Ali melayu bang..." warggghhhhhh.......

Tak perlu bagi contoh yang berat2... cukup dengan hanya contoh kejatuhan moral bangsa melayu sendiri... siapakah juara pusat serenti dan juara kilang pengeluaran anak luar nikah... lu orang jawaplah sendiri.... tanya anak2 tadika pun diorang pejam mata sebelah jer... boleh bagi jawapannya.

Kalau lu orang rajin pergilah tanya bayi yang baru lahir kat hospital, jawapannya tetap sama dengan budak2 tadika tu... sebabnya diorang pun pasti menyampah jugak...

Gua pun melayu... tapi gua menyampah dengan pemimpin melayu yang melalak terlolong macam anjing2 kehausan bercakap soal melayu... sebaliknya dioranglah penyangak melayu yang menindas orang2 melayu sendiri... parti laknat kesinambungan penjajah yang namanya pun tak berunsurkan KEMELAYUAN, parti yang dah nak mampus masih ada hati nak bercakap soal MELAYU... piiiraaahhhh mampus cepat sikit...

Mampus umnoapco... Sejahtera Rakyat Malaysia.
IkutSukaAku.

AkHbAr HaRiAn:-

HOTs MEDIA

Bangkit

MaLaYsIa NeWs:-

Malaysia Hari Ini

MaCaM2 AdA:-

MiNdA LaWaK:-